Η Αναμπελ αποκαλύπτει το μυστικό του Βόγλη…


Αν και πριν από αρκετό καιρό ο 79χρονος ηθοποιός είχε υποβληθεί σε επέμβαση ειλεού, κρίθηκε αναγκαίο και δεύτερο χειρουργείο. Ετσι, εισήχθη στο Ιπποκράτειο, όπου μετά την εγχείρηση χρειάστηκε να μείνει στη μονάδα αυξημένης φροντίδας του νοσοκομείου.

Η «Espresso» είχε επικοινωνήσει τότε με τον γιο του, ο οποίος βρισκόταν στο πλευρό του και μας είχε ενημερώσει πως η κατάσταση της υγείας του είχε κριθεί σταθερή. Δυστυχώς, ο σπουδαίος θεατράνθρωπος, ένας ακούραστος εργάτης της τέχνης του, δεν κατάφερε να βγει νικητής και ο θάνατός του στενοχώρησε τους δικούς του ανθρώπους, φίλους και συνεργάτες, αλλά και το κοινό που τον αγάπησε.

Ο Γιάννης Βόγλης, αεικίνητος μέχρι πριν από λίγο καιρό, άφησε μάλιστα στη μέση ένα μεγάλο ανεκπλήρωτο όνειρό του: Την κινηματογραφική «επιστροφή» του φιλμ που απογείωσε τη δημοφιλία του: «Κκορίτσια στον ήλιο Νο2», όπως αποκαλύπτει σήμερα η «αιώνια» αγαπημένη του και παρτενέρ του στην ταινία Αν Λόνμπεργκ.

Συντετριμμένη η Σουηδή συμπρωταγωνίστρια του Γιάννη Βόγλη, η οποία συμμετείχε σε ένα από τα πιο ρομαντικά ειδύλλια που πλέχθηκαν στην ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου, πληροφορήθηκε την είδηση του θανάτου του -από την «Εspresso»- και «πάγωσε». «Είχα αρχίσει να ανησυχώ, γιατί του είχα στείλει δύο e-mails και δεν είχε απαντήσει. Είναι άλλο πράγμα όμως να υποψιάζεσαι κι άλλο να ακούς κάτι τέτοιο. Δεν το πιστεύω. Εχω συγκλονιστεί» είπε η Αν Λόνμπεργκ σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε μαζί της.
[post_ad]Θυμάται ότι την τελευταία φορά που τον είδε από κοντά, πριν από περίπου έναν χρόνο, είχε διαπιστώσει ότι η όψη του έδειχνε αδυναμία. «Είδα ότι είχε χάσει βάρος κι ότι δυσκολευόταν να αναπνεύσει. Επέλεξα να αστειευτώ για να ελαφρύνω την ατμόσφαιρα. Του είπα “Γιάννη, πρέπει να σταματήσεις να καπνίζεις”».

Ηταν η ίδια περίοδος που είχε ενταθεί η επικοινωνία μεταξύ τους μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, καθώς ο Βόγλης, όπως αποκαλύπτει σήμερα στην «Espresso» η Αν Λόνμπεργκ, είχε στα σκαριά ένα σενάριο για το sequel της ταινίας «Κορίτσια στον ήλιο».

Σενάριο

«Μου είπε ότι θα μου έστελνε τη σύνοψη από το σκριπτ που ετοίμαζε για τη δεύτερη ταινία. Ζήτησε την άποψή μου, γιατί κι εγώ εδώ και χρόνια ασχολούμαι με τη συγγραφή σεναρίων. Ηθελε την αντικειμενική ματιά μου. Μου έστειλε μια σύνοψη 5-6 σελίδων και του είπα ότι πίστευα πως θα ήταν λάθος αυτό που είχε στο μυαλό, να δείχνει δηλαδή την Αναμπελ και τον βοσκό να έχουν ερωτική σχέση ενώ ήταν πια προχωρημένης ηλικίας. Θα προτιμούσα να έδειχνε ότι είχαν δημιουργήσει μια ισχυρή φιλία» εξηγεί η ηθοποιός, που θυμάται πολύ τρυφερά όσα έζησε κατά τα γυρίσματα της ταινίας με τον συμπρωταγωνιστή της. «Τον θαύμαζα απεριόριστα. Ηταν ευγενικός, υπομονετικός, σχεδόν σαν πατέρας απέναντί μου. Μου έδειξε τα βασικά, όπως το πώς να κινούμαι. Να μην κάνω σπασμωδικές κινήσεις, αλλά να είμαι πιο αργή και εκφραστική. Ξέρετε, αυτά είναι πολύ βασικά πράγματα στην ηθοποιία» αποκαλύπτει. Η Λόνμπεργκ, η οποία σήμερα ζει σε ένα αγρόκτημα στη Νορμανδία με τον επίσης ηθοποιό σύζυγό της και τα τρία παιδιά τους, ήταν μόλις 17 ετών όταν είχε έρθει στην Ελλάδα. Παραδέχεται ότι μέσα από τη στάση που κράτησαν απέναντί της ο Βόγλης και η σύζυγός του, η Μιράντα, ένιωσε μεγάλη ζεστασιά και ασφάλεια. Μάλιστα, μέσω της εφημερίδας μας ζήτησε έναν τρόπο επικοινωνίας, ώστε να συλλυπηθεί τη σύζυγο του σημαντικού ηθοποιού.

Οσο για την ταινία-σταθμό; Ξεκαθαρίζει ότι δεν υπήρξε ποτέ κάτι ερωτικό μεταξύ τους. «Ηταν απίστευτα όμορφος και έξυπνος. Θα μπορούσα να τον έχω ερωτευτεί ενδεχομένως, αλλά αυτό δεν έγινε ποτέ. Δεν θα ήταν εξάλλου δυνατόν, αφού γνώριζα τη γυναίκα του, με την οποία ήταν πολύ αγαπημένοι» εξηγεί, αλλά παραδέχεται πως είχε πληροφορηθεί ότι είχαν κυκλοφορήσει έντονες φήμες ειδυλλίου μεταξύ τους. «Την τελευταία φορά που ήρθα στην Ελλάδα ο ταξιτζής που με πήρε από το αεροδρόμιο με ρώτησε ευθέως αν υπήρχε κάτι μεταξύ μας. Του είπα πως όχι. Ο οδηγός ταξί ο οποίος με πήγε στο αεροδρόμιο για να φύγω μου έκανε κι αυτός την ίδια ερώτηση» εξομολογείται και δηλώνει έκπληκτη για την άποψη που είχε σχηματιστεί αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο η φράση «Στάσου! Μύγδαλα!» έγινε εμβληματική. «Δεν μου είχε πει κάτι ο Γιάννης για το πώς χρησιμοποιείται πια αυτή η φράση. Οταν ήρθα στην Ελλάδα για να κάνω κάποιες εμφανίσεις, υπήρξαν άνθρωποι που μου εξήγησαν ότι έχει γίνει πια κάτι σαν σλόγκαν».

Αναμνήσεις

Περιγράφοντας την πιο δυνατή εικόνα που έχει κρατήσει στο μυαλό της από τη σχέση της με τον Βόγλη και όσα έζησε μαζί του στην Ελλάδα, την οποία γνώρισε μέσα από τη συνεργασία τους, αναπολεί μια σκηνή που μοιάζει με «θαύμα». «Μετά τα γυρίσματα, θυμάμαι ότι ανεβαίναμε στα Μετέωρα μαζί με τον Γιάννη, τη Μιράντα και τον Βασίλη Γεωργιάδη (σ.σ.: ο σκηνοθέτης της ταινίας «Κορίτσια στον ήλιο»). Είχε συμπληρωθεί ένας χρόνος που ήμουν στη χώρα. Κάποια στιγμή που σταματήσαμε ο Γιάννης άρχισε να μιλάει μ’ έναν ντόπιο. Εγώ άκουγα στην αρχή αδιευκρίνιστους ήχους που εναλλάσσονταν γρήγορα. Ξαφνικά όμως καταλάβαινα κάθε λέξη που έβγαινε από το στόμα του. Αρχισα να φωνάζω “Γιάννη, καταλαβαίνω όλα όσα λες”! Ολα είχαν αρχίσει να αποκτούν νόημα στο κεφάλι μου. Αυτός, ενθουσιασμένος, άρχισε να γελάει και με αγκάλιασε ζεστά».

Η Αναμπελ αποκαλύπτει το μυστικό του Βόγλη… Reviewed by Live Tv on 3:32:00 π.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by INTOS © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.