Εργαζόμενος της Ηλεκτρονικής: «Κατέρρευσα, σκέφτηκα τη γυναίκα και το παιδί μου»


«Η ζωή μου καταστράφηκε, τρέμω για το μέλλον της οικογένειάς μου και της πατρίδας μου», λέει ο Νίκος Παναρετάκης  μετά το λουκέτο

Περίπου 450 εργαζόμενοι έμειναν στον... δρόμο μετά το λουκέτο της Ηλεκτρονικής στις 13 του περασμένου Απρίλη.

Την ίδια ώρα οι εργαζόμενοι συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις του προκειμένου να λάβουν τις αποζημιώσεις τους. Το μεσημέρι της Παρασκευής, έπειτα από τη χθεσινή διαμαρτυρία έξω από το υπουργείο Εργασίας, είναι προγραμματισμένη συνάντηση των εκπροσώπων των εργαζομένων με τον γγ του υπουργείου.

Ένας από τους 450 ανθρώπους που είδαν μέσα σε μία νύχτα τη ζωή τους να αλλάζει είναι και ο 39χρονος Νίκος Παναρετάκης ο οποίος μίλησε στο protothema.gr τονίζοντας πως «η ζωή μου καταστράφηκε, τρέμω για το μέλλον της οικογένειάς μου και της πατρίδας μου, έτσι όπως πάει το πράγμα φοβάμαι ότι η Ελλάδα θα γεμίσει λουκέτα και αντί για δουλειά θα ψάχνουμε… σειρά στα συσσίτια».

«Όλα πραγματικά έγιναν μέσα σε μία νύχτα. Ένα απόγευμα μας πήραν τηλέφωνο, εγώ ήμουν προϊστάμενος στο παράρτημα του Ρέντη και μας ανακοίνωσαν ότι την επομένη ημέρα δεν πάμε στα καταστήματα. Το ταξίδι της Ηλεκτρονικής τελείωσε. Καταρρέεις εκείνη τη στιγμή. Λες που πάω; Και τώρα τι; Σκέφτηκα τη γυναίκα και το παιδί μου. Ξέρεις είναι στενόχωρο και αγχωτικό να προσπαθήσεις να είσαι ψύχραιμος και να μην πάρει η μπάλα όλη την οικογένεια. Φόβος, ανασφάλεια και αβεβαιότητα.
[post_ad]Γιατί και σε μένα όλο αυτό; Θα μου πεις όλη η Ελλάδα αιμορραγεί. Δε ξέρεις πώς να το διαχειριστείς. Έρχεται το κακό στη γειτονιά σου που λένε, κοντολογίς φτάνει και στο δικό σου σπίτι», λέει ο Νίκος και εκφράζει την οργή και αγανάκτησή του για τον όλο χειρισμό της κατάστασης από τη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.

«Βαρύτατες οι ευθύνες της κυβέρνησης Τσίπρα. Τσάμπα μάγκας σαν να λέμε κατάλαβες πόσο απλά είναι τα πράγματα; Δε μπορεί να βγαίνεις προεκλογικά και να τάζεις προστασία εργατικών δικαιωμάτων και από την άλλη να βρεθείς απολυμένος από μία κυβέρνηση θέλω να πω λόγω της πολιτικής της αδιαφορίας που ακόμη και τώρα τάζει με θράσος βοήθεια η οποία δεν ήρθε ποτέ. Η αριστερή κυβέρνηση του πολίτη, η κυβέρνηση του λαού και όλο αυτό το ωραίο παραμυθάκι κατέρρευσε. Φανταστείτε ότι ένα μήνα τώρα και ακόμη δε μας έχουν δεχτεί για να μας ακούσουν επί της ουσίας να διασφαλίσουμε απλά μία βοήθεια δηλαδή την εξασφάλιση ενός έκτακτου επιδόματος και την εγγραφή μας στα μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ. Θα φύγουν νύχτα, όπως και εμείς χάσαμε τα πάντα σε μία νύχτα», συνεχίζει.

Ο Νίκος όπως σημειώνει μετά από αυτό το χτύπημα που δέχτηκε προσπαθεί να βρει δύναμη να ανακάμψει και αν συνεχίσει τη ζωή του με αξιοπρέπεια.

«Το ότι έχεις δουλειά είναι οξυγόνο, προνόμιο, ειδικά όταν έχεις πίσω σου και μία οικογένεια. Δε θα αφήσω κανέναν να μου στερήσει το οξυγόνο μου, είτε λέγεται Αλέξης ή δε ξέρω και εγώ τι άλλο. Από το «Έλα Αλέκο της Ηλεκτρονικής» στο «Γίνε Αλέκο… Αλέξης.  O Αλέξης θα γίνει… Αλέκος και θα τα χάσει όλα σε μία νύχτα όπως τα χάσαμε και εμείς ίσως έτσι πάρει το μάθημά του και αυτός»», καταλήγει μιλώντας στο protothema.gr.

Σύμφωνα με όσα ο ίδιος καταγγέλλει εκατοντάδες οικογένειες που βρέθηκαν στο δρόμο πλέον αντιμετωπίζουν στα σοβαρά ακόμη και το ενδεχόμενο της μετεγκατάστασής τους στην επαρχία είτε στα χωριά τους καθώς όπως εκείνος λέει η λύση του εξωτερικού είναι αφενός δύσκολη απόφαση και αφετέρου όπως λένε και οι περισσότεροι πρώην συνάδελφοί του δε θέλουν να δώσουν τη χαρά στην πρώτη φορά αριστερά κυβέρνηση Τσίπρα να φύγουν από την ίδια τους τη χώρα.
protothema.gr

Εργαζόμενος της Ηλεκτρονικής: «Κατέρρευσα, σκέφτηκα τη γυναίκα και το παιδί μου» Reviewed by Live Tv on 3:50:00 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by INTOS © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.